Analdebuten med 17åring

Som vanligt hade jag passat på att chatta på någon sexchatt när jag satt på jobbet eller var själv hemma. Stötte på lika olika tjejer som verkligen gillade sex precis som jag gör vilket alltid känns extra upphetsande. Jag hade också haft telefonsex med en jämnårig kvinna på 34 år som jag träffat på chatten och lärt känna mer och mer. Tankarna på att vara otrogen kunde ibland tända mig ännu mer och att få höra hennes röst och hur hon kom i telefonen när hennes man var på jobbet gjorde denna tanken ännu mer upphetsande.
Det var i denna veva som jag som tur var stötte på en underbar 17årig tjej som kallade sig Jennifer, hon beskrev sig själv som en snygg smal tjej med fasta lår och toppiga bröst, vi hade skön c6 när jag satt på jobbet och hon var själv hemma, hon berättade då att hon ofta fantiserat om analsex och vi gjorde det på chatten. Efteråt fick jag höra att hon bodde nära min gamla hemstad och inte långt från mig, tankarna på att träffa någon likasinnad kåting gjorde mig riktigt hård. Sagt och gjort bestämde vi att jag skulle komma och hämta upp henne när min sambo skulle vara borta över en helg. För att träffas på neutral mark valde jag att hämta upp henne på en skolgård i "Hålan" kallad. När jag såg henne stå där visste jag att detta skulle bli något av det mest spännande jag gjort sexuellt, hon var precis lika fin som på bilden hon mailat över tidigare. Hennes korta kjol och tighta topp kändes helt perfekt, hon var så söt också så jag höll på att förgå.
För att göra det enkelt hade vi bestämt att vi bara skulle ta kombin och köra ut en bit utanför hålan till ett ställe hon kände till sedan tidigare. Det var en riktigt skön sensommar/höstdag med sol och runt 20 grader varmt. Vi stannade till vid en skogsglänta som var en bit in på en grusväg. Efter att jag stängt av motorn böjde jag mig åt sidan och drog hennes huvud mot mitt, vi kysstes djupt och länge och lät tungorna leka med varandra.
Jag kände hur jag blev riktigt styv mellan benen och ville "äta" henne direkt. Vi kröp bak i bilen där jag fällt sätena och lagt en filt så vi fick bra utrymme. Jag formligen slet av hennes kläder och blottade hennes härliga 17årig kropp som var så fast och fin, jag la henne på rygg och böjde upp hennes ben och såg hennes renrakade fitta mitt framför mina ögonen. Jennifer som tjejen hette log med ett kåtaktigt leende och sa "slicka mig innan du knullar min röv". Jag lät mitt ansikte glida ner mellan hennes lår och lät min tunga glida över hennes lena blygdläppar, kände hur fuktig hon var och lät ett finger glida in mellan dem för att sära på de våta läpparna och lät tungan pressa sig ner över hennes klitta. Jennifer stönade till och pressade mitt ansikte hårt mot hennes kön.
Jag tryckte hela ansiktet mot och slickade febrilt för att få i mig alla hennes safter, pressade ett finger mot hennes hål och kände hur fittan kramade det när det sakta gled in. Min tunga lekte med hennes klitta och upp och ner mellan blygdläpparna, nu var jag så kåt så jag drog snabbt av mina byxor och när kalsongerna åkte av studsade mitt hårda stånd fram, jag slog det lätt mot insidan på Jennifers lår och drog sedan mitt stora röda ollon mellan hennes våta blygdläppar, upp och ner och runt hennes nu hårda klitta.
Kände att jag bara var tvungen att trycka in den, för säkerhetsskull rullade jag på en kondom som samtidigt hade lite glidmedel och pressade den mot hennes härliga fitthål, jag såg ollonet sakta glida in men sedan kändes det riktigt trögt. Jag böjde mig ner och kysste Jennifer och lekte med hennes tunga en stund och kände hur det lättade upp när jag pressade på och såg kuken glida in i hennes trånga unga kvinnliga fitta.
Jennifer stönade till när jag sakta började låta kuken gå in och ut i henne, kände att det skulle kunna gå snart och detta var trots allt inte målet. Snabbt bad jag Jennifer att vända sig om och ställa sig på alla fyra precis som på bilden hon skickat. Hon ställde sig så och putade med rumpan, snabbt tog jag ett rejält tag om hennes skinkor och lät tummarna hålla isär dessa samtidigt som jag spottade ner på hennes stjärthål och lät sedan min tunga vibrera över hennes lilla rosett. Tryckte in tungspetsen lite grann för att blöta upp hålet och tog samtidigt och smekte hennes härligt fräscha fitta och drog upp fittsafterna till hennes lilla anal. Jag lät mitt pekfinger pressas in i henne sakta och lite fram och tillbaka. Eftersom jag själv provat att trycka in något finger i mig själv vet jag att ringen ger efter om man slappnar av, jag masserade därför Jennifer långsamt men bestämt med fingret i det lilla rumphålet. Jennifer låg med huvdet snett lutat ner i bilen och sneglade bak på mig samtidigt som hon stönade och bara ville ha mer.
Jag pressade in två fingrarar och masserade upp hennes sköna lilla hål och kände att nu var det dags. Efter att jag dragit min kondomförsedda kuk ännu en gång i hennes fittspringa så den blänkte av fittsafter tog jag och ställde mig över och pressade ner mitt hårda stånd och mitt nu lila ollon som så så stort ut i förhållande till Jennifers lilla stjärthål.
Jag pressade med ollonet mot hålet men det tog emot rejält och Jennifer flämtade högt:
"Ja ta min oskuld Anders jag vill att du tar min analoskuld."
Kuken blev ännu styvare av dessa stönande och därför pressade jag mig hårdare mot hennes hål som ändå kändes nästan omöjligt men så plötsligt gav det efter och jag kände hur kuken gick in till hälften i en snabb stöt. Jennifer bara skrek ut:
"Jaaaaaaa, tryck din stora kuk i mig, knulla min röv."
Jag drog ut kuken och pressade snabbt in den igen, passade på att spotta ner på den så den skulle glida lättare. Nu gick den ända in till botten och tills det tog stopp. Nu kunde jag äntligen börja föra kuken in och ut i hennes härliga lilla hål samtidigt som jag hade en handen mellan hennes ben och smekte hennes unga kåta fitta och lekte med långfingret gnuggade hennes klitta.
Nu var jag nära och knullade hårdare och snabbare:
"Var vill du ha det" sa jag.
"Spruta mig över ryggen" skek Jennifer.
Efter några snabba tag i hennes bak så drog jag ut kuken och slet av kondomen och sprutade ut över hennnes fina kropp. Såg hur det träffade hennes rygg och hur det kladdade in sig i håret.
MMMmmmmm det var så skönt, jag la mig ner över Jennifer och kysste henne länge sedan låg vi och höll om varandra.
Efter en stunds vila var jag så sugen på att se henne suga upp min kuk till stånd så jag skulle få knulla hennes härliga fitta igen.... men det är en helt annan historia.
Jag ångrade aldrig mitt möte med Jennifer som jag dock aldrig träffade igen efter detta, vi ville inte bryta det härliga vi varit med om.

Inga kommentarer: