ANN och JAG i frisörsalongen

"Det var så att jag på sommaren för några år sen hade behov av att gå till frisören och klippa mej, håret hade minst sagt vuxit för mycket. När det gör det hos mej kommer mitt självlockiga hår fram.
Nåväl, jag hade bråttom och tog därför första bästa frisör i centrala stan, ja jag var i Stockholm då och skulle träffa en del andra människor och tyckte att jag behövde snygga till mej lite. Jag gick in och en härlig tjej, klädd i lätt gul - lite blommig klänning som slutade en bra bit ovan knäna, bad mej sitta ner och vänta en stund. Det skulle bara ta fem minuter innan hon vara färdig med sin kund.. Jag satte mej och mina ögon kunde inte släppa tjejen. Jag tyckte hon såg läcker ut i sin klänning och sitt ljusa halvlånga hår, med sina bruna ögon som hon hade spänt i mej redan när jag kom in genom dörren.
Snart var hon färdig med sin kund och bad mej sitta fram i stolen. Hon la ett skyndande plastliknande skynke över min framsida av kroppen för att skydda kläderna mot hår. Sen frågade hon hur jag ville ha håret. Hon strök sin ena hand genom håret och jag kände hur ljummen hon var om handen. Jag förklarade för henne hur jag hade tänkt mej klippningen och hon satte igång. En massa hår föll ner över skynket ganska snart och hon kände gång på gång med sin hand genom mitt hår. "Åh vilket härligt hår du har", sa hon Har du varit mycket lockig som litet baran, frågade hon Och det kunde jag inte neka till. När hon åter strök sin hand genom mitt hår satt jag och tittade ner på hennes härligt bruna ben och såg en hel del av hennes lår. Jag kände hur jag blev kåt på henne!! Jag hade all möda i världen att låta bli att sträcka ut handen och sakta låta den glida upp mellan hennes lår. Då händer det att hon säger - Oj vad mycket hår du får på dej. Får jag borsta bort lite med handen. Javisst svarar jag. Hon lutar sig över mej lite mer och stryker med sin vänster-hand över skynket för att få bort håret. Jag såg hennes härliga bröst när hon lutade sig över mej och jag kände hur det styvnade till i byxorna. Hon måste också ha känt det, för plötsligt stannade hennes hand rakt på gylfen och hon tryckte lite lätt och kände min styva kuk i byxorna. Hon strök då just där lite extra mycket och min kuk blev allt hårdare och hårdare. Vi var nu helt ensamma i salongen. Och hon sa: Du behöver inte bara klippa håret, du behöver nog lite mer.
Hon gick fram till dörren, stängde och låste den. Ja vi tar lunch nu sa hon till mej samtidigt som hon i samma ögonblick lät sin hand glida in under skynket, ivrigt letande efter gylfen Hon fann den snabbt, öppnande och drog försiktigt fram min styva kuk. Ååååååh, vad härligt sa hon och förde samtidigt upp min ena hand mellan hennes lår. Jag upptäckte då att hon inte hade några trosor på sig, så handen hamnade ganska snabbt på hennes rakade mus. Jag kände hur hon ryste till och började runka min kuk intensivt. Plötsligt slet hon bort skynket, la sej på knä på golvet och började suga och slicka kuken. Ååååååh smek mej viskade hon till mej. Hon reste sig upp lite så jag kunde låta mitt ena finger glida in i hennes fitta - gud va våt hon var. Så där fortsatte vi omväxlande: Hon sög och slickade min kuk och jag smekte hennes fitta.. Hon blev allt kåtare och våtare allt eftersom minuterna tickade iväg.
Efter en lång stund reste hon sig upp och drog upp klänningen en bit och lät samtidigt min hand fortsätta att massera hennes fitta. Hon hade nu knäppt upp mina byxor ordentligt och hela mina kuk stod som ett ljus- ja, det var en praktfull syn som vi såg i spegeln framför oss. Då sätter hon sig på mej med ryggen vänd mot mej, fattar med ena hand om min kuk och låter den sakta glida in i hennes ganska trånga fitta. Hon stönar till när hon känner hur uppfylld hon blir och börjar rida våldsamt upp och ner. Jag känner hur det rinner om hennes fitta och jag tar ett rejält tag om hennes bröst och stryker henne på bröstvårtorna allt hårdare. Hon fortsätter att rida mej en stund till, sedan ber jag henne stiga av och lägga sig på knä i stolen där jag sitter. Det gör hon snällt och villigt och jag tar min kuk nosar henne bakifrån i den våtan fittan.,,,,,. tar bort kuken och börjar slicka henne med min tunga. Hon börjar stöna och mumlar något om att hon vill ha den i sig. Jag slutar att slicka henne och sätter till kuken i hennes fitta, stöter försiktigt in den i henne?..oohhhhhh ohhhhh skriker hon!! Jag börjar knulla henne våldsamt?.kuken åker ut och in och hon stönar allt mer, Vi fortsätter en ganska lång stund så här, men plötsligt förstår jag att hon vill att jag ska ta ur kuken och det gör jag.. Hon reser sig blixtsnabbt upp, för undan allt som ligger på bordet framför spegeln och lägger sig på rygg där med benen uppdragna???.knulla mej säger hon?. Och det gör jag, vi börjar båda bli varma av upphetsningen. Hon stönar ännu mer och juckar allt hårdare. Snart skriker hon att hon vill att jag ska låta det gå, för hon är nära orgasm. Men hon vill inte just nu ha det i fittan utan vill att jag ska spruta i hennes ansikte och mun. Jag drar snabbt ut kuken och hinner knappt får ut den förrän hon tar tag i den och börjar runka våldsamt precis över sitt ansikte. Hon tar samtidigt sin andra hand börjar pulla sig i fittan?hon stönar och jag också. Oohhhh.Oohhhhhhh, nu kommer jag väser jag fram. Jag också, stönar hon. Jag sprutar min härliga sats över henne precis i samma ögonbleck som hon får en härlig orgsam så hela spegelbordet håller på skaka sönder. Oohhhh vad härligt säger hon och torkar av sig lite med en handduk. Du måste komma hit fler gånger och klippa dej?.jag blir så kåt på dej och ditt härliga hår! Hon klipper sedan färdigt och jag betalar och går. Vilken upplevelse!!!"

Inga kommentarer: