Badhytten

Det var en solig dag då jag och några vänner låg på stranden och solade och badade som bäst. Jag låg där och såg mig omkring på stranden för att se vad som fanns. Stranden var nästan full av folk som roade sig i solen. Jag la speciellt märke till en tjej som spelade boule med sin yngre bror. Hon gick där i en röd bikini och hela hennes slanka kropp böjde sig då hon med stor koncentration sköt i väg kloten.
Jag betraktade henne en längre tid utan en tanke på att det såg ut som om jag stirrade livet ur henne. Jag upptäckte inte detta förrän hon stod nästan alldeles bredvid mig, först då upptäckte jag att hon faktiskt hade lagt märke till vad jag gjorde.
Jag låtsades att jag tittat på något helt annat, men det gick inte så bra, speciellt efter att hon sagt: "duger jag inte längre eller har du tittat på fåglar hela tiden??
Jag hade svårt att få fram något ljud över huvud taget, men till slut fick jag fram: "nej, eeee, nej jag tycker att du är jätte fin?!
Helt oväntat böjde hon sig ned och viskade i mitt öra: "titta på mig då, för att jag tittar då sannerligen på dig?.
Hon vände sig sakta och reste sig upp så sakta att jag fick god tid att betrakta hennes fasta rumpa. Hon gick iväg och tog upp spelet igen. Jag följde varenda rörelse med mina ögon tills hon helt utan förvarning tittade tillbaks och pekade mot sanddynerna bakom stranden och log. Jag följde efter henne in bland badhytterna men då var hon borta. Jag tittade mig runt bakom de små husen då jag kände en bestämd arm som drog in mig i en badhytt. Först blev jag nästan lite rädd men när jag kände hur hon tryckte in sin tunga i min mun och hur hon tog självsäkert på mig, förstod jag att jag var i goda händer.
Så fort mina badbyxor fallit ned till golvet var hennes händer där och jobbade. Det tog henne inte många sekunder att falla ned på knä och sluka hela kuken. Hon sög som besatt och jag kände att det var nära redan efter några minuter. Hon märkte det, tog ut den ur munnen men slutade inte förrän jag kom över hela hennes söta ansikte. Jag tänkte att det var dags att ge henne vad hon redan givit mig. Jag var så tänd på henne att jag inte kunde hålla mig mer utan var tvungen att få köra kuken i henne. Hon följde villigt med när jag visade henne upp och böjde henne ned över en av ombytesbänkarna. Jag ställde mig tillrätta bakom henne och förde in min kuk. Hon stönade till av känslan av att min kuk kom in i henne.
Men efter några drag ångrade jag mig och kom på att hon inte fått sitt än. Jag satte mig ned och började slicka och suga på henne. Kåt som jag var gick jag nog lite för fort fram. Jag kom på att hon inte fått mer än att suga mig än så länge och att jag skulle ta det lite lugnare, reta henne lite. Det var svårt, hon tryckte sig mot mig och jag var allt för kåt för att dra ut på hennes njutning. Jag sög in hennes klitoris i munnen, cirkulerade runt den, slickade med bred tunga längs hela skåran, ända från baken till skårans framkant. Hon stönade, tryckte sig mot mig, rörde sig mot min tunga. Jag kände att hon stannade varje gång jag var vid hennes klitoris eller då jag var ved hennes bakre hål.
Av hennes kroppsspråk att döma ville hon att jag skulle slicka lite extra just där. Hon stönade lite och fick fram ett: "Jo, så, mer överallt". Det var inte lätt att tyda men jag antog att jag var på rätt spår. Jag tog ett finger och förde in i henne, slickade hennes klitoris och började pulla henne. Hon skakade lite och jag tog min andra hand och tryckte ett finger mot hennes bakre hål. Men bara utanpå, jag ville se om hon ville innan jag tryckte på men jag behövde inte vänta länge. Hon tryckte sig bakåt mot mitt finger som gled in i hennes rumpa. Inte allt för långt, bara precis så att det gav den där lilla känslan. Hon rörde sig nu kraftigt under min behandling och det tog inte många sekunder innan hon kom. Hon skakade och gnydde samtidigt som hon höll på att tappa balansen. Jag fnittrade till nöjt och gav henne en kyss, en kyss som blev intensivt mottagen. Hennes tunga rörde sig fort och hennes hand letade sig ned mellan mina ben. Hon sa att hon ville ha kuk nu. Hon ställde sig med händerna mot väggen och svankade, jag var snabbt där och förde in min kuk. Hon stönade av välbehag men samtidigt av lättnad. Hon var enormt kåt, mer kåt än mig tror jag för hennes motjuck kom hela tiden i otakt. De gick för fort, lite stressande på något sätt. Jag drog mig ur och satte mig på bänken, vände henne och styrde ned hennes höfter över mig. Långsamt sjönk hon ned, men hade snabbt fått upp ett tempo som var mycket mer än jag väntat mig. Jag kände hur min kåthet steg i enorm takt. vi andades ikapp, båda nära, jag kände hur hennes rörelser blev stelare och hon började skaka. Att känna henne njuta blev nästan för mycket för mig. Jag bet mig i läppen, jag ville inte komma, inte än...
Hon vände sig om och frågade om jag inte ville knulla henne i rumpan. Visst ville jag det, och att hon frågade gjorde det hela så mycket mer upphetsande. Hon satte sig på en av bänkarna, så långt ut som hon kunde utan att trilla ned. Jag tog platts på knä mellan hennes ben och styrde in kuken i hennes fitta igen. Knullade henne långsamt i långa drag och frågade om hon var säker. Hon svarade inte med ord utan tryckte på mig menande istället så att jag förstod att hon ville att jag skulle ta ut kuken. När jag gjort det drog hon upp benen ytterligare och log. Hon svarade nu med ett: "Ja, men ta det försiktigt och sluta om jag säger till.?
"Visst, självklart", svarade jag och smörjde in både min kuk och hennes hål med saliv innan jag böjde mig ned och slickade hennes bakre hål. Jag slickade, tryckte på lite med tungan och lät henne känna hur tungspetsen långsamt kom in i henne. Inte mycket, men nog för att mjuka upp henne lite och få henne att slappna av mer. Jag ställde mig på knä igen och tryckte långsamt kuken mot hennes hål. Mitt ollon kom sakta in men jag kände att om jag inte skulle ha hållit emot skulle den kommit in snabbt och det kan kännas obehagligt. Med handen höll jag emot så den gled in sakta. Jag var otroligt kåt nu och när jag sakta började jucka fram och tillbaks kände jag hur kåtheten steg. Bara tanken på vad jag gjorde kunde ha fått mig att komma och när jag märkte att hon var nära igen var det svårt. Hon smekte sig själv samtidigt och när vi kysste varandra kom hon. Jag kunde känna hur hennes muskel drog ihop sig och jag sprutade rakt upp i henne. När vi återfått medvetandet bestämde vi att vi skulle ta en promenad på stranden samma kväll. Vad som hände mer den sommaren får ni gissa själva?

Inga kommentarer: