Bodycontact annonsen

Jag hade egentligen inte väntat mig särskilt mycket när jag satte in min annons på BodyContacts site. Trodde nog inte jag skulle få några svar, men tänkte "Man kan ju hoppas". Annonsen hade rubriken "Extrakille finnes" och löd: "Vill ni ha en kille till för sexiga träffar? Jag, 25 årig kille, 1.82/80, vältränad, frisk och fräsch söker ett fräscht, sexigt par i Stockholmsområdet. Är rätt välutrustad (20 cm) och kan leverera rejäla sprut. Hoppas ni hör av er!"
Det gick ett par dar och jag hade nästan glömt bort annonsen, men när jag på måndagkvällen kollade min hotmailbrevlåda fanns där ett svar! Ett par på Söder, 21 och 23 år gamla, hade tyckt min annons såg intressant ut och skickat ett kortfattat svar, med en läcker bild till. Jag skyndade mig att maila tillbaka, skickade med en skaplig bild på mig själv, med "rest vapen" så att säga. Efter en kort tvekan knackade jag ned mitt telefonnummer och bad att de skulle ringa.
På onsdagskvällen ringde telefonen. En obekant kvinnoröst frågade
-"Finns Anders där?"
-"Javisst, det är jag."
-"Joo, det gällde annonsen...Har jag kommit rätt?"
-"Vilken annons, aah visst i Bodycontact!"
Resten av samtalet förlöpte smidigt. Hon hette Lisa och bodde ihop med Marcus i en lite tvåa på x-gatan. Hon hade länge velat ha två killar samtidigt, och på senare tid hade han blivit mer och mer tänd på idén. Vi stämde träff till lördag eftermiddag, hos dem. Lördagen kom och jag tog mig framåt tretiden bort mot Söder. Deras adress var lätt att hitta, så tio över tre ringde jag på dörren. En lång kille öppnade och jag sa:
-"Hej! Du måste vara Marcus. Det är jag som är Anders."
-"Välkommen in! Vi har väntat..."
Jag gick in i deras ganska smakfullt inredda hall, hängde av mig och fortsatte in i vardagsrummet. Där satt Lisa; blond, 1.65 lång, rätt stora bröst. Hon hade sin "korta svarta" på sig och en riktigt sexig top, som verkligen framhävde hennes läckra bröst. Marcus bad mig att sitta ned och Lisa klappade på platsen bredvid henne i soffan. Själv satte han sig i en fåtölj. Det stod en öppnad flaska rödvin på bordet och snart hade jag ett fyllt glas i handen. Stämningen var lite nervös och spänd, men i takt med att innehållet i flaskan försvann blev den mer och mer uppsluppen. Vi kom naturligtvis in på sex och pratade ett tag om vad vi gillade och inte. Lisa avslöjade att hon gärna ville få uppleva en "dubbelmacka". Till slut kände vi nog alla tre att vi var redo att "sätta igång", så Marcus sa, som en bra värd ska:
-"Jag antar att det är gästerna först...Eller vad säger du, Anders? Börja ni, så hoppar jag med om ett tag."
Lisa lade sin hand på mitt lår, lutade sig mot mig och gav mig en djup tungkyss. Hennes hand smekte sig uppåt längs insidan av mitt lår och över kuken. Hon runkade den sakta genom byxtyget och jag kände att den började växa. Min hand hade under tiden funnit ett av hennes härliga bröst och smekte det genom tyget. Efter ett tag ville hon uppenbarligen ha lite mer hudkontakt, för hon drog av sig sin top och knäppte av BH:n. Snabbt lutade jag mig fram, kysste hennes bröst och lät tungan leka med bröstvårtorna. De styvnade nästan genast och hon lutade sig bakåt och stönadeförtjust. Så, plötsligt, knuffade hon bort mig milt men bestämt, reste sig, bara för att strax sjunka ned på knä framför soffan. Hon öppnade blixtlåset i mina Dockers och drog ned dem med en beslutsam min i ansiktet. Kalsongerna gick strax samma väg och min halvhårda kuk tittade fram. Hon runkade den några drag, innan hennes läppar omslöt den. Först lät hon den bara ligga stilla, medan hon gav mig en MYCKET kåt blick. Blodet började rusa till och den blev allt längre och grövre. När den nått sina 20 centimeter tog hon tag om skaftet och började långsamt röra sin mun upp och ned.
Jag tittade bort mot Marcus, som vid det här laget var en mycket intresserad åskådare, med fullt stånd, som han runkade sakta. Hans kuk var väl så lång som min, men inte lika grov, konstaterade jag lite nöjt. Lisa sög mig på ett helt fantastiskt sätt, samtidigt som hon smekte sig själv med en hand under sin kjol. Jag är vanligtvis mycket uthållig, men hennes behandling hade redan fått mig mycket nära utlösning.
-"Lisa, du suger underbart, men om du inte slutar kommer jag att spruta redan nu..."
-"Vadå? Du kan väl flera gånger?"
-"Jo, jo, men..."
Längre hann jag inte. Hon kastade sig över min kuk och sög med ännu större frenesi än tidigare och det dröjde inte länge förrän en bekant känsla spred sig i min kropp. Jag stönade, juckade vilt mot henne och kom i en jätteorgasm. Hon fortsatte suga och fick med varenda droppe av min sats. Marcus hade under tiden klätt av sig helt och runkade nu sin kuk kraftigt. Lisa reste sig, tog av sig kjol och trosor och gick fram till honom. Hon satte sig gränsle över honom, förde med van hand in hans kuk i sin fitta och började rida.
Jag tittade på och runkade min kuk, som inte slaknat helt efter orgasmen. Hennes ritt blev vildare och snart hade jag fått upp den helt igen. Jag gick fram till dem och tog tag om Lisas bröst, bakifrån. Hon tittade på mig över axeln, noterade mitt nya stånd och sa:
-"Anders, på nattygsbordet i sovrummet ligger det ett paket gummin. Hämta det!"
Jag var naturligtvis inte sen att göra som hon bad, då jag insåg vad som väntade. På vägen tillbaka tittade jag in i badrummet och hittade nästan genast vad jag sökte; en flaska bodylotion. Jag kom tillbaka, bara för att bevittna att Lisa kom i en kraftig orgasm innan hon gick ned på knä framför Marcus, tog hans kuk mellan sina bröst, klämde ihop dem och runkade honom. Efter några få drag sköt han av sin sats och dränkte hennes bröst i sperma. Jag stod fortfarande som ett fån, med lotionen i ena handen och gummina i den andra. Lisa gav mig en lysten blick och bad mig ställa ned sakkerna jag hämtat, då hennes fitta "behövde lite mer", som hon sa.
Jag ställde mig på knä bakom henne och lät min kuk nosa på hennes öppning. Hennes fitta var trång och skön, trots att den var mycket blöt och alldeles nyknullad. Jag tog tag om hennes höfter och började knulla henna bakifrån, medan hon sög upp ett nytt stånd åt Marcus. Jag ökade takten mer och mer och hon fick svårare och svårare att hålla Marcus kuk kvar i munnen. Så skrek hon till och kom i en härlig orgasm. Fittan kramade om min kuk, så jag nästan trodde den skulle krossas.
När hennes orgasm ebbat ut, stod Marcus kuk åter för fullt. Lisa väste åt mig:
-"Nu, Anders, trä på ett gummi!"
Jag drog mig ur hennes kramande fitta och hon reste sig genast, satte sig på Marcus kuk och började rida den. Jag skyndade mig på med gummit, tog en klick lotion på mitt pekfinger och började smörja in hennes stjärthål. Hon stönade högt vid min behandling och red honom snabbare och vildare. När hennes anus var väl uppmjukat och insmort tog jag en rejäl klick lotion på mitt ollon och bad henna sluta rida. Jag makade mig i läge och lät min svullna kuk trycka lätt mot hennes bakre hål. Hon stönade och grimaserade, men tryckte sig mot min kuk, och ollonet gled in. Hennes bak var så trång att jag knappt vågade röra mig, men millimeter för millimeter gled kuken in. När den var helt inne startade hon sin ritt igen, men mycket långsamt den här gången. Snart knullade hon dock Marcus och mig lika vilt som tidigare och upphetsningen steg hos oss alla tre.
Hennes stjärthål mjölkade min kuk så skönt att det var omöjligt att hålla ut någon längre tid. När jag kände sprutet komma drog jag mig ur henne, tog av gummit, runkade några tag och lät satsen landa på hennes rygg och stjärt.
När Lisa kände den varma sperman rinna ned mellan sina skinkor kom även hon i en orgasm jag aldrig sett maken till. Hon ylade för full hals, skakade i hela kroppen och verkade ett tag vara helt från sina sinnen. Hennes krampande fitta gav Marcus precis vad han behövde för att med sin andra utlösning fylla Lisas trånga fitta med vit sås. Mycket trötta, men mycket tillfredsställda ramlade vi ihop i en hög på golvet. Vad som hände när vi vilat upp oss?? Ja det är en helt annan historia..."

Inga kommentarer: