Älskarinnans 18-åriga dotter

Jag hade en älskarinna 36 år Erika,som kom ut till mej, en bit utanför stan, när hon ville ha kuk.
Det råkade för det mesta bli just dom dagar jag var hemma från mina långkörningar.
Det var egentligen inte henne jag var kåt på , utan hennes 18-åriga dotter.En kanontjej med kilona på rätt ställe. Anna hette hon. Hon hade från början en egen lägenhet i stan, men hon fick lite problem med sina "kompisar". Dom använde hennes lägenhet som festlokal, sex och fyllefester. Droger kom inte in. Hon var stark som en björn, hon hade slängt ut en kille som kom och försökte sälja hasch. När hon lyfte ut honom knäckte hon två revben på honom. - "Flytta ut till mej jag har gott om plats i villan, sa jag.Så slipper jag lämna hunden på pensionat varje vecka också !
Tre veckor senare hjälpte jag henne att flytta ut till mej. En tid senare, en lördagsförmiddag, kl 11 ringde telefonen. Jag hade kommit hem klockan tre på natten, från en tur till Luleå. Erika hade åkt till jobbet, hon jobbade inom åldringsvården.
Det var något fel på kopplingen av telefonen, samtalen hördes i alla telefonerna i hela huset. Anna hann före med att svara, men jag hade också lyft min lur. Det var henne bästa kompis, som hon fått sen hon flyttade ut till mej, Dorte som ringde. Hon hade danska föräldrar, och snackade danska. Dom snackade först lite om vad dom gjort sist dom träffades. Jag förstod snart att det handlade om sex, tjejsex. Dom övade på varandra med olika sätt att göra det skönt för varandra. Men jag förstod att dom inte var flator. Dom sa iallafall att dom önskade en riktig bamse i sej. Sen sa Anna!
- Fan jag bir tokig på morsan o Per ,fan va kåt jag blir. Han får det att gå minst fyra fem gånger för morsan innan han sprutar, Det är ju bara en tunn vägg mellan oss ,och Per är inte tyst när det går, o inte morsan heller för den delen. Fan vad jag skulle vilja vara i morsans ställe. Tänk att få kuk i tre timmar nästan varje natt.
- Du får väl ha ham ti o bolle med di,lokk ham med lit fjässe, vise fjässen for ham. Vänt bare tils min bror kommer hjem fra Amerika om ett halt år.Han har en bamse du sku lige. De har jeg sedt i bastun vid söen.
- Jag kan fan inte vänta på riktig kuk i ett halvt år, sa Anna.
Jag blev kååt av vad jag hörde , jag fick gå in på muggen o dra av en sats. Anna hörde dörren, och kallade på mej.
- Per kan du komma in och hjälpa mej med virkgarnet det har trasslat in sej för mej.
Jag anade vad som vari görningen så jag tog ett paket gummi med mej i pyamasjackan, från toan. Några brallor hade jag inte, utan bara kalsingar, som var små.
- Fan det har trasslat till sej för mej ,sa hon.
Hon hade legat och solat ute i bersån, det var i slutet på maj månad och reält varmt. Hon halvlåg i en fotölj iförd badkappa och tangatrosor. Någon BH använde, och behövde hon inte heller använda.
- Är det bara garnet som trassat sej ,sa jag.
Hon la garnnystat i knäet och gav mej en ända av garnet, och jag började reda ut det,det märktes att hon "råkat trassla till det".
Jag ställde mej vid sidan om henne, när jag höll på med garnet. Då kände jag att hon la handen på kuken. Det var som att spänna en pilbåge, den for upp direkt. Då förde hon ner mej mellan sina ben, och pressade ner mej på knä så att jag kom med kuken i rätt läge för att kunna komma in, OM JAG VILLE!! OJ OJ OJ!!
- Nä allt är trassligt. Du gör ju fan mej så kåt när du ger morsan allt vad jag vill ha. Hur fan bär du dej åt?? Kan du inte snacka om hur du bär dej åt för att hålla på i över en timme med morsan nästan varje natt. Jag blir ju fan så kåt så jag håller på att smälla av - Visst fan kom det killar till mej i stan . När dom ha fitta, Men dom struntade ju i att jag ville ha kuk också. Dom kände att jag var lite blöt i fittan , o då kom dom med kuken och juckade tre fyra gånger o sen ut och spy på magen, och upp med kalsingarna . Vi hörs.
- Nåt gummi ville dom aldrig ha. Den ende som vill ha gummi är Sven-Erik, som tur är för han har ju en deciliter sats, men han hinner ju aldrig in. Det går ju när han tar på gummit ibland. sen får han inte upp den igen. Han var ju här i gårkväll, men det var lika dant. Han sprutade när jag rullade på gummit. Jag hann ju fan aldrig med. Jag har aldrig varit med att det gått för mej med en levande kuk i fittan.
- Du får väl säga till honom att han runkar av sej det värsta innan han kommer hit. Sedan är det inte killarna som ska bestämma när dom ska ge dej kuk, det är du själv som ska säga ja, innan dom kommer in i dej. Gummit får du lura på dom, ta gummit i munnen och sej till dom att du vill suga av dom så rullar du på gummit med munnen.
- Ta kuken i munnen , BLÄÄ ,det smakar väl illa?
- Smakar kuken så¨illa att du inte vill ha den i munnen så ska du inte ha den i fittan heller. Du är mindre känslig i munnen än vad du är i fittan.
Hon knöt upp bandet i badkappan så att den föll åt sidan. När jag skulle ta nytt fatt i garnet, tog hon mina händer och la på brösten. Dom var nästan lika hårda som min kuk. Samtidigt som hon slet tag i mina kalsingar så att dom gick sönder och föll,
- Vad har Du för godsak där då?
Jag släppte garnet och smekte lätt lätt ner över magen, runt hennes bullfitta, som växte så att tangan lyftes och jag såg in under in i springan. Jag strök lätt, jag bara nuddade tangan, över bullen. När jag var på väg upp tredje gången , drog hon i trosorna så att dom trycktes in i springan.
- Fan det går för mej o du har inte rört fittan på mej !!
När jag var på väg ner fjärde gången knöt hon upp bandet i tangan också så att den föll.
VILKEN SYN O VAD KÅÅT JAG BLEV!!!!!.
Det syntes att hon brukade sola näck, för där var ingen kant runt bullfittan, som var halvrakad.
- Visa mej Visa mej !! Bad hon.
Jag visade med ett gummi i munnen som jag satte på ett ljus, hur hon skulle göra. Sen gav jag henne ett till som hon rullade på mej. Jag satte mej ner mej mellan hennes ben , så att jag kom åt att kyssa och slicka henne på klittan.
- Sluta INTE SLUTA INTE DET GÅÅÅR DET GÅÅÅR IGEEEEN!
När orgasmen ebbat ut drog hon upp mej på magen, så att kuken kom i läge för att komma in dit den ville. Jag la kuken så att jag kom åt kittlaren på henne. Det dröjde inte länge förrän det gick igen för henne, Då tryckte hon till med sina ben om häcken på mej så att jag kom i botten på henne med en gång.
- Äntligen en levande kuk i mej som vill göra det skööönt för mej också.
Hade jag inte dragit av en sats innan så hade jag nog varit kortvarig jag också , så kåt som jag var. Hon kom igen efter en kvart , Då kunde jag inte hålla igen utan fyllde gummit så att det flödade över ut på badkappan. Nästa tur jag gjorde till Paris, köpte jag en dildo till henne, en dubbel och variabel. Både på längden och tjockleken.
Jag fick flera tillfälle till att lyssna när dom båda snackade sex,. Jag fick bl.a höra Annas version av när vi knullade, en beskrivning som gjorde mej kåt igen.

Inga kommentarer: