...men jag sov inte...

Det började för två år sedan och sedan dess har det blivit många sköna stunder?
Jag och min fru Pia hade flyttat från stan ut på landet. Där bodde vi med våra två barn och förutom ekonomin så var allt frid och fröjd.
En kväll skulle jag och min gamla kompis Christer gå på fotboll och sedan krogen. Eftersom vi planerat en helkväll och jag bodde så långt från stan, bestämde vi att jag skulle slagga hos honom. Det var första gången jag skulle på puben på länge utan att Pia var med och jag såg fram emot en riktig grabbkväll. Efter fotbollen blev det rikligt med både öl och sprit, så när vi vid 1-tiden satte nyckeln i låset hemma hos Christer var vi rejält berusade båda två. Christer raglade raka vägen in i sovrummet, medan jag tog sikte på vardagsrummet. Karin, Christers fru, hade bäddat en madrass till mig på golvet, vilket kändes underbart! Jag var dödstrött efter allt ståhej och supande.
Jag slängde av mig alla kläder, kröp ner naken mellan de nypressade lakanen och somnade på en gång. Några timmar senare vaknade jag av en pirrande känsla i underlivet och förstod snabbt att något inte var som det skulle. Mitt huvud bultade av smärta, men när jag öppnade ögonen insåg jag att det inte bara var mitt huvud som bultade, utan även min kuk! Karin satt på knä brevid madrassen och sög min stenhårda balle samtidigt som hon pullade sin fitta!!!
Jag blev som förstenad när jag insåg vad som hände och av ren reflex började jag föra handen upp mot hennes huvud. Så fort hon märkte att jag rörde på mig slutade hon tvärt, släppte ut kuken ur munnen och satt bara tyst brevid mig. Jag förstod att om jag ville ha mer var jag tvungen att få henne att tro att jag sov! Snabbt stönade jag till, kliade mig på pungen, rosslade lite och låtsades sjunka in i en djup sömn igen.
Efter några minuter, som kändes som en evighet, hade jag hunnit slakna och undrade om hon fortfarande fanns kvar vid min sida. Då kände jag hennes beröring igen. Hon tog tag om roten och stoppade in hela kuken i munnen och började suga. Det tog inte lång tid innan hon fått fart på den med sitt sugande, slickande och masserande. Jag vågade försiktigt kisa med ena ögat för att få se lite och såg att det var fritt fram att titta, så länge jag var försiktig. Nu sög hon med full kraft igen och hennes andra hand använde hon till att flitigt pulla sig med.
Karin var en mörkhårig, välbyggd och ganska bastant kvinna med mycket stora bröst. Jag fick lägga band på mig för att inte ta tag i en av pattarna där dom sakta rörde sig när hon arbetade på min kuk. Alldeles för snart slutade hon. Jag trodde att det roliga var över, såg fram emot att få runka fram min sats och slöt mina ögon för att inte avslöja mig. Jag hörde henne stöna lätt och när jag kisade lite stod hon gränsle över mig och pullade sig själv. Sedan började huka och alldeles tyst, utan att nudda någon del av min kropp, sänkte hon sig ner och lät sitt sköte glida ner över min nu stenhårda balle. Jag trodde inte det var sant! Hon höll på att sätta sig på mig, med Christer liggandes i rummet brevid, bara meter ifrån oss! Jag var så fruktansvärt upphetsad av tanken av att denna stora kvinna snart skulle knulla mig att jag struntade i både Christer och min fru. Jag kunde bara tänka på vad som hände här och nu?
Karins plaskvåta sköte drog ihop sig och hon gav ifrån sig ett lågmält stön när hon tryckte mig ända in i botten. Hon började rytmiskt höja och sänka sig över mig och stötte då och då ifrån sig små välmående ljud. När jag såg hur min kuk åkte in och ut ur hennes sköte, hur hennes stora bröst skumpade och tänkte på att Christer när som helst skulle kunna komma på oss kunde jag inte hålla mig längre. Min kuk styvnade till, började rycka av den annalkande utlösningen och ofrivilligt gav jag henne en stöt. Hon kved till och klev tvärt av sedan småsprang hon på lätta fötter tillbaka till sin utslagna man i rummet brevid. Jag greppade genast min kuk och behövde bara två tre drag för att hela min sats skulle pumpas ut.
Karin visade aldrig tecken på att något skulle ha hänt och jag höll god min såklart.
Efter sex veckor var det dags för mig och Christer att gå ut igen. Vi hade bestämt att vi skulle försöka komma hemifrån någon gång i månaden och denna gång gick vi direkt till puben. Det blev samma visa denna gång. Vi raglade hem framåt midnatt och Christer däckade i samma stund han lagt sig på sängen. Jag var inte riktigt lika packad, men la mig direkt på madrassen, som även denna gång låg på golvet färdigbäddad och klar. Jag kunde inte annat än undra om Karin skulle ge mig sin "behandling" och hann inte ens somna ordentligt innan jag hörde henne komma smygande. Jag hade lagt mig tillrätta, på rygg, utifall att?
Karin var naken och hon stod och tittade på mig en stund innan hon föll på knä och lyfte bort täcket. Hon slickade sig om munnen för att fukta sina fylliga läppar, innan hon försiktigt tog tag i mitt kön och började suga. Jag fick återigen känna hennes mun sluka min kuk och jag växte blixtsnabbt i munnen på henne. Hon hade bråttom att få stock idag och så fort jag hade växt till full storlek bytte hon position och började rida mig med sin ljuvliga fitta. Det verkade som om hon blivit lite mer oförsiktig, för nu tillät hon sig blunda allt oftare, vilket passade mig alldeles utmärkt! Det betydde att jag nästan obehindrat kunde titta på hennes guppande pattar och min svullna kuk som penetrerade henne. Karin red mig otroligt skönt, men jag längtade efter att få stöta i henne och det krävdes en kraftansträngning för att hålla tyst och låtsas sova när hennes trånga fitta om och om trycktes ner över mitt kön. Hon stannade alltid precis ovanför roten, förmodligen för att inte väcka mig, och drog sig sedan uppåt så mycket att jag trodde att jag skulle glida ut varje gång. Hon ollonknullade mig?
Snart tog hon ett tag om sina pattar, började massera bröstvårtorna och det såg ut som om hon snart skulle få orgasm när det hördes en duns från rummet intill. Hon slutade, halkade av, la täcket över mig och smög bort till deras sovrum. Efter att ha försäkrat sig om att Christer sov kom hon smygande tillbaka, tog av mig täcket, greppade min kuk och runkade snabbt upp den igen. Till min förvåning ställde hon sig gränsle med ryggen emot mig. Tydligen var hon orolig för om Christer skulle vakna, men det fick henne inte att sluta. Nu kunde jag se hur hennes fitta närmade dig mitt styva stånd. Åh, det var en ljuvlig känsla när den sakta började knulla min kuk. Karin rätade lite på sig och sträckte sin hand bak mot sitt anus och började massera runt hålet. Snart hade hon tryckt in både långfinger och pekfinger och jag låg bara 30-40 cm från hela denna härlighet med mitt ansikte!
Jag ville inget hellre än att få tränga in i Karins röv och knulla henne riktigt hårt! Nu gick ju inte det, eftersom hon med största sannolikhet skulle försvinna om jag så mycket som suckade, så jag bet ihop och koncentrerade mig på att ligga stilla.
Då gled den stora härliga rumpan upp och av min kuk. Karin slutade jucka sina fingrar i sin anal, tog tag om min kuk och började föra den fram och tillbaka mellan sin fitta och anal. Varje gång den var under analhålet satte hon sig lite, så att mitt stora svullna ollon gled in lite längre för varje gång. Hon höll på så tills mitt ollon trängt in i röven på henne, då reste hon sig upp, lät kuken glida ur henne och tryckte sig återigen ner över mitt ollon som penetrerade hennes trånga skithål. Hon stönade till varje gång hon satte sig på mig och jag förstod att hon njöt av att få den tjockare delen av mitt kön uppkörd. Ibland lät det nästan som om det gjorde ont, och snart började hon låta min kuk tränga allt längre och längre in i henne. Det kändes som att den skulle explodera när hon började knulla mig med sin röv! Jag förstod att hon smekte sina pattar, samtidigt som hon red mig allt hårdare och på hennes stönanden förstod jag att hon var nära orgasm nu. Precis när jag kände hur det började rycka i henne och hon stönade högt kände jag att även jag skulle komma. Jag kunde inte hålla mig utan sprutade hennes anus fullt av min sats samtidigt som hon stönade högt av sin orgasm. Jag kände hur hon drog ihop sig vilket nästan gjorde ont på min nu så känsliga kuk. Hon red mig så att jag tömdes på varenda liten droppe och klev sedan av, la täcket över mig och smög iväg mot badrummet.
Sist jag sov hos Christer och Karin vaknade Christer. Karin var i högform sittandes på min kuk när det hördes ljud inne från deras sovrum. Karin klev raskt av, slängde över mig täcket och smög fram till sovrumsdörren. Jag fortsatte försiktigt runka och hoppades att hon skulle komma tillbaka, som hon brukade. Den här gången var annorlunda. Röster hördes och sen blev det tyst. Hela min kropp skrek efter utlösning och jag började arbeta mer intensivt med att runka mig. Då hörde jag något annat ljud. Det kom från sovrummet och försiktigt smög jag fram till dörren, som stod lite på glänt.
Jag kikade in, fortfarande med kuken i min hand och såg på en gång att det var sexuella aktiviteter på gång i därinne. Karin låg på rygg med Christer som knullade henne i missionärsställning. Täcket var uppdraget till rumpan på Christer och täcket rörde sig med mjuka rörelser upp och ner. Båda stönade tyst, som om dom höll sig med flit för att inte väcka mig. Jag stod en lång stund och tittade på medan jag runkade. Efter ett tag började Christers stötar bli hetsigare. Han hade slängt av täcket och dragit upp Karins ben så dom låg på hans axlar och jag kunde nu se hur hans hårda lem trycktes in i henne med långa drag. Jag insåg plötsligt vilken bamsekuk han hade och förvånades över att han över huvud taget fick in den till roten! Dom höll sig väldigt tysta, men det var uppenbart att Karin gärna skulle uttrycka sig mer verbalt om hon bara kunnat. Han lugnade sig lite och tog några långsamma drag innan han lät kuken ramla ut i handen på honom, log mot Karin som nickade och började sedan försiktigt trycka sin gigantiska kuk mot hennes rövhål. Sakta gled den in och när hand blodröda ollon tillslut gled in kunde inte Karin hålla sig utan stönade högt och bad upprepade gånger om att bli knullad!
Christer lade en hand över hennes mun och plöjde i samma sekund in sitt kön i hennes anal. Han grymtade högt medan han gav henne rejält hårt med kuk i röven. Jag kunde höra hur hon vrålade rakt ut och jag visste inte om det var av smärta eller njutning. Christer fortsatte att rövknulla henne i samma hårda stötar och hon skrek i flera minuter innan hon lugnade ner sig och började stöna högljutt. Hon tog tag i sina stora gungande pattar och började massera dom. Jag tittade ner på mitt jättestånd och lät mitt grepp hårdna så det nästan gjorde ont, sedan började jag runka min kuk riktigt hårt medan jag tittade på när Christer knullade sin fru i rumpan. Det tog inte många minuter innan jag fick slänga mig efter mina kalsonger som låg i vardagsrummet och med några långa drag lät jag satsen pumpa ut ur mig. Jag smet in på toaletten, runkade ut några droppar till och återvände sedan till vardagsrummet. Tydligen hade jag missat finalen, för Christer och Karin låg utsträckta på sängen när jag försiktigt kikade in. Ingen av dom såg mig och jag smög försiktigt tillbaka till madrassen för att snart finna att jag faktiskt var helt utmattad!

Vi har aldrig låtsats om dessa nattliga äventyr och jag vet inte om Karin förstår att jag alltid är vaken när hon besöker mig ute i vardagsrummet. Ärligt talat bryr jag mig inte. Jag slaggar hos Christer någon gång i månaden, inte bara för att få smaka hans frus röv, utan lika mycket för det förbjudna och spänningen att bli påkommen. Karins skäl känner jag inte till, men dom bryr jag mig lika lite om?
Senaste tiden har jag funderat på att bjuda ut Christer och Karin till mig och Pia. Vem vet vad som kan hända??

Inga kommentarer: