Älska med mig

Regnet porlade utanför fönstret. Det var tidigt och det var inte riktigt ljust än. Jag kände dina varma och stillsamma andetag. Att sova brevid dig var så mysigt. Jag låg med ryggen mot dig och stirrade ut genom fönstret medans jag lyssnade på dina andetag och myste av att känna din morgonstyva lem mot min rumpa. Även då du hade boxer schorts på dig hade den letat sig ut för att infinna sig där den alltid infann sig på morgnarna då jag vaknade.
Dina händer vilade tungt runt min min midja. Tankarna om vad jag ville göra med dig gjorde mig lite små kåt och jag önskade att du snart skulle vakna.
Jag hoppade till lite överraskat när jag kände dina mjuka läppar mot min hals. Dina läppar vandrande upp och ner i en varsam tackt. Tungan kittlade lite lätt.. Du var vaken.. Jag låtsades som om jag fortfarande sov.
Dina så avslappnade händer smekte mig lätt över midjan och upp mot mina bröst. Jag kände hur mina bröstvårtor stelnade till i dina kupade händer. Dina händer var så mjuka mot mina bara bröst. Du kändes så underbart. En blixt av lust for igenom min kropp och jag kände hur min fitta vaknade till liv.
Din varma och fuktiga tunga lekte över min hals och upp mot min örosnibb där du bet lite lätt och flåsade med tunga andetag. Jag rös till men låtsades fortfarande att jag sov.
- Älskling, jag vill ha dig. Viskade du tyst i mitt öra. Tungan fortsatte att leka över min hals. Dina händer vandrade ner mot mina höfter och tog ett fast tag. Du pressade dig imot min rumpa och lät mig känna hur mycket du ville knulla mig. Du släppte taget om mina höfter och backade tillbaks lite för att sedan ta ett fast grepp igen för att pressa din hårda kuk mot min rumpa ännu en gång.
Dina kyssar fortsatte längs med ryggraden och ner mot min midja. Du vände mig om så att jag hamnade på rygg och smet under min arm med ditt huvud. Jag kunde inte längre dölja att jag var vaken. Jag ville ha dig med.
Du pussade mig på kinden.
- Jasså du är vaken nu?
- Ja.. Sa jag med hes röst.
- Mmmmmm... Sa du medans du tittade mig djupt in i ögonen och gav mig det där varma léendet som får mig att bli så kåt. Du kysste och smekte mina bröst fortfarande med dina vackra ögon som stirrade in i mina ögon på ett upphetsat sätt. Din tungspets retade min hårda bröstvårta medans du i lugnt tempo vandrade över till mina andra bröstvårta. Du ändrade ställning så att hela din kropp hamnade mellan mina ben och du vandrade nerråt med dina händer och ditt huvud tills ditt huvud var mellan mina ben.
Dina händer smekte insidan av mina lår medans studerade mitt våta sköte.
- Vill du ha mig lika mycket som jag vill ha dig? Frågade han tyst.
Jag log lite försiktigt. Klart att jag ville ha dig. varför frågade du?
- Du får väl känna efter.. Sa jag lite retfullt.
Dina läppar började försiktigt pussa mina rakade blygdläppar för att sedan sluta sina härliga läppar runt min klitta. Hans armar höll ett stadigt grepp om mina höfter. Jag försökte vara tyst men kunde inte hålla mig länge allt eftersom han sög på min klitta. Jag stönade lite lågt och kramade mina bröst.
- Mmmm. Det verkar som om du vill. Sa du och tittade retfullt på mig.
Du blötte din tumme med min fittsaft som du sen använde för att massera min super hårda klitta. Jag juckade i mot lite. Mmmmm. Din tunga vandrade upp och ner mellan mina blygdläppar och till sist kände jag hur du lät din tunga glida in. Din tumme lekte fortfarande med min kärleksknapp och det kändes som om jag var i himmelen.
Din andra hand vandrade ner mot mitt analhål som redan var så vått av mina safter. Jag njöt i fulla drag när jag kände hur du tryckte lite lätt med en av dina fingrar. Jag spände mig lite när jag kände att ditt finger sjönk in. Din tunga knullade min våta fitta och ditt finger knullade långsamt min rumpa. Du vandrade upp med dina läppar till min klitta för att ännu en gång sluta de runt den. Din andra hand fördes nu ner mot mitt fitthål och jag kände hur du trängde in två av dina grova fingrar så lång in det bara gick.
Jag stönade av välmående och till sist kunde jag inte hålla mig längre. Jag exploderade över dina fingrar som nästan dränktes av min orgasm.
Du pussade mig några gånger och krånglade dig sedan upp mellan mina ben. Du drog dina våta fingrar över mina läppar och jag slickade i mig mina safter.
- Visst smakar du gott, Älskling?
Just när jag skulle säga ja och säga hur mysigt det var avbröts jag av att din hårda kuk trängde in mellan mina läppar och in i min plaskvåta grotta. Du stannade upp när du var helt inne och kysste lugnt mina läppar. Vi lekte med varandras tungor och jag kramade om din kuk med mina fittmusklor riktigt hårt. Du stönade upphetsat i min mun medans du lät din tunga leka med min. Du drog ut din kuk igen för att sedan skjuta in den hårt igen.
- Vad skön du är. Jag vill knulla din sköna fitta riktigt hårt! Sa du med en bestämd röst och börjad knulla min fitta allt hårdare och hårdare. Dina pungkulor slog mot min rumpa och det gjorde mig ännu kåtare. Din styva stora kuk var djupt inne i mig och vi kunde höra min våta fittas plaskande medans du for in och ut.
Du drog ut din kuk igen och kysste mig lite hårdare.
Du skönk ner med din hand och tog ett fast grepp om din kuk och började slå kuken mot min klitta.
- Du är en stygg flicka som gör mig så här kåt! och stygga flickor måste straffas. Fortsatte du.
Vad hade du nu i dina tankar? Du höll fortfarande ett hårt grepp om din kuk och jag kände hur du drog den ner över skåran och passerade mitt fitthål.
Du tryckte tåligt och försiktigt ditt ollon mot mitt analhål. Jag spände mig lite grann eftersom analsex är något vi inte har gjort så många gånger.
Du spottade i din hand och våtade både din kuk och mitt analhål för att sedan trycka lite igen. Till sist kände jag hur ollonet trängde in. Direkt när ollonet hade glidit in så stannade du upp. Jag stönade högt när du sedan valde att forsätta. Med allt längre och hårdare stötar knullade du min rumpa som vande sig mer och mer vid din kuk.
-Hårdare!!!! Beföll jag.
-Knulla mig hårdare!!! Kom för mig!!!
Fortsatte jag medans du ökade takten. Jag hade lite ont men samtidigt kändes du så skön långt där inne i mig. Du pumpade mig riktigt hårt och din sprängfärdiga kuk pulserade kraftigt. Till sist drog du ut din kuk för att snabbt hitta vägen till min mun. Jag öppnae min mun medans jag masserade din kulor. Du runkade hårt och sköt din sats långt in i min varma mun. Jag sög och slickade din halvhårda kuk ren från mina safter. Mmmmm.
- God Morgon Älskling.

Inga kommentarer: