Årsdagen

Min fru, Annika, och jag har varit tillsammans i tjugo år, och delar fortfarande ett fantastiskt sexliv. Trots att hon har fött tre barn har min fru behållit sin figur, vilket jag är oändligt tacksam för. Hon är ganska lång, ca: 175 cm med långa slanka ben, en härligt rundad bakdel, smal midja och ett par fantastiska bröst i en C-kupa. Krön allt detta med ett underbart blont hår, ett par magnetiska blåa ögon och ett fängslande leende och du vet hur hon ser ut. Själv är jag 180 cm lång, brunhårig med gröna ögon och en kropp som jag håller i trim genom att simma och jogga.
Jag tänkte berätta om en kväll när jag hade planerat något speciellt för Annika. Det var nämligen årsdagen av när vi träffades, och jag hade lyckats ordna barnvakt åt alla barnen.
Jag stack lite tidigare från jobbet för att hinna handla lite god mat, och åkte genast hem för att börja fixa med maten. Efter en stund kom Annika hem, och blev glatt överraskad åt en ?barn-fri? god middag.
Efter middagen sa jag att jag skulle gå upp och duscha, vilket jag också behövde. Jag klädde av mig kläderna och min lem var redan halvsvullen av förväntan på det som jag hade planerat. Jag klev in i badrummet och satte igång duschen, och medan jag väntade på att vattnet skulle bli varmt, plockade jag fram rakhyveln och lade den på badrumskanten. Sedan klev jag ned i badkaret och tvålade in mig överallt så att jag skulle lukta fräscht inför Annika och kuken växte ännu mer. När jag hade sköljt av mig allt tvållödder, smörjde jag in pungen med rakgel, och snart var den täckt med lödder. Jag hade redan klippt av det mesta innan jag duschade , så nu var det bara det sista, korta kvar. Försiktigt lät jag rakhyveln löpa runt pungen och lite kring lemmen som nu var stor och hård och det dröjde inte länge förrän jag är slät och ren under mitt kön.
Jag klev upp ur badkaret och torkade mig fort. Jag stänkte på mig lite rakvatten eftersom jag vet att Annika älskar doften av mitt rakvatten, och gick sedan in i sovrummet för att tända några levande ljus. Jag hade redan förberett allting med en handduk på sängen, en skål med varmt vatten, trimmern och rakhyveln, när jag ropade på Annika och bad henne komma upp. När hon kom in i rummet stannade hon till och jag såg på hennes blick att hon förstod. Hon har nämligen aldrig rakat sig runt slidan, förutom bikinilinjen, och jag undrade nu nervöst hur hon skulle reagera. Hon vet nämligen att det är en av mina sexuella fantasier att älska med henne när hon är rakad.
Hon såg på mig med kärlek i sina ögon och säger sedan:
- OK, älskling, jag vill göra det här för dig ikväll.
Sakta, nästan retsamt, tog hon av sig kläderna, plagg efter plagg, medan hon tittade på min kropp och mitt nakna kön, och jag kände hur min penis återigen började svälla och växa när jag såg hennes striptease. När hon väl hade tagit av sig alla kläderna, möttes vi i en omfamning där jag kände hennes bröstvårtor styvna mot min bringa. Våra läppar möttes i en kyss, som blev alltmer krävande som upphetsningen steg i oss bägge. Jag kände hur hennes hand sakta gled ner mot mitt skrev, tills hon hittade min pulserande, dunkande lem som hon började att runka sakta samtidigt som hon lade ned i sängen. Jag var så upphetsad att jag drog efter andan när jag kände hennes hand sluta sig runt min penis och dra förhuden upp och ned och jag förstod på hennes blick att hon ville slicka mig, men jag skakade lätt på huvudet och säger:
- Senare älskling, jag vill göra det skönt för dig ikväll.
Annika släppte greppet och lade sig tillrätta i sängen och förde isär sina ben så att jag kunde se hennes öppning. Hon var så vacker när hon låg där, och jag kunde se att hon redan var ordentligt upphetsad av tanken på vad som skulle hända. Blygdläpparna var svullna och lätt åtskilda och jag kunde se hur fuktig hon var.
Jag tog upp trimmern, satte på den och började föra den genom hennes pubeshår, och Annikas blonda lockar föll ned på handduken. Jag sparade det som finns ovanför öppningen, och klippte bara nedåt. Det verkade som trimmerns vibrationer mot hennes läppar var upphetsande, för hennes andhämtning blev snabbare och kortare nu. Jag blötte en liten handduk i det varma vattnet och tvättade av hennes slida och fuktade det som fanns kvar av håret så att det skulle bli lätt att raka av. Jag kunde inte låta bli att låta ett finger glida längs hennes läppar för att känna hur blöt hon hade blivit och smeka henne ett kort ögonblick innan jag fortsatte att tvåla in henne med rakgel med rakborsten. Försiktigt började jag sedan raka henne slät och jag märkte hur hon måste anstränga sig för att ligga stilla trots den växande upphetsningen. Tanken på en vass rakhyvel så nära hennes underbara läppar gjorde mig darrig på handen, men jag tvingade mig att fortsätta tills hon var helt slät, och jag torkade bort de sista resterna av raklödder med en fuktad handduk.
Så var det klart. Hennes slida låg naken framför mig, slät, glansig och otroligt sexig. Jag tittade upp mot Annikas ansikte och jag såg hur hon blundade medan fingrarna letade sig ned för att känna hur det kändes medan jag försiktigt lyfte undan handduken och rakhyveln. Jag såg hur hennes fingrar försiktigt vandrade fram över blygdbenet ner mot fittläpparna som nu är alldeles släta. Hennes andhämtning var kort och snabb och jag såg att hennes bröstvårtor hade styvnat och stod rakt ut. Jag kunde inte hålla mig längre, utan böjde mig ned för att börja slicka henne. Jag blundade och lät min tunga sakta färdas utefter läpparna uppifrån och ned och sedan upp igen tills jag lät den gå ned längs öppningen. Jag tror aldrig att jag hade känt henne så blöt förut, det nästan rann om henne. Annika tog händerna till hjälp och öppnade sig helt för mig med fingrarna och jag lät tungan följa öppningen upp tills den nådde klitoris som var alldeles svullen, och jag hörde hur hon stönade till av upphetsning. Bara efter en liten stund kände jag hennes fingrar i mitt hår som försökte dra mig uppåt för att älska, och hon säger:
- Kom in i mig , jag vill älska med dig nu!
Men jag ville inte sluta slicka, utan jag fortsatte att ägna all uppmärksamhet åt hennes klitoris. Min egen upphetsning blir bara större och större av att få slicka hennes slida och klitoris, det är så intimt och underbart. Jag höll fast hennes händer utanför höfterna och min tunga slickade nu allt snabbare, men fjäderlätt över klitorisen och jag kände hur hon lyfte sina höfter för att komma närmare mig.
- JA, fortsätt, sluta inte nu, det är nära!!
Hon slet loss sina händer ur mitt grepp för att gripa tag om sänggaveln och då passade jag på att låta ett finger glida in i hennes blöta öppning och massera hennes G-punkt, samtidigt som jag lät andra handen glida upp längs kroppen och smeka hennes bröst och nypa i hennes bröstvårta. Då kände jag hur hon spände hela kroppen och tryckte sig närmare min tunga, och plötsligt stelnade hon till, för att sekunden efter komma i sin första orgasm för kvällen.
- JA, JA, JAG KOMMER, GUD VAD SKÖNT,
hörde jag hur hon skrek rakt ut när de första orgasmkramperna for genom hennes kropp. Jag fortsatte att slicka klitoris och hennes orgasm verkade fortsätta i en evighet, och när jag stack in tungan djupt i hennes slida för att slicka henne där, kände jag hur sammandragningarna långsamt klingade av.
Jag lyfte mig uppåt och nafsade försiktigt i hennes bröstvårtor som var styva av upphetsning och hon rös till när jag sög in den i munnen och lät tungan vibrera och rulla runt vårtan i munnen.
Sedan tryckte hon lätt sina händer mot min bröstkorg och jag förstod att hon ville att jag skulle lägga mig ner. Vi rullade runt i sängen och hon satte sig upp och tittade på min lem, som nu var stenhård av upphetsning. Förhuden hade dragit sig tillbaka runt skaftet och ollonet var alldeles blött av försats. Så tog hon ett fast tag runt penisen med handen och började långsamt att runka mig samtidigt som hon böjde sig fram med ett leende på läpparna och började att slicka mig. Hon lät sin varma tunga rotera över ollonet, och vidare ned längs lemmen mot pungen. Där kunde hon nu ta in en av mina pungkulor i munnen eftersom jag var helt naken och jag kände hennes tunga vibrera mot kulan. Sedan nafsade hon lätt med tänderna upp längs skaftet tills hon kom till ollonet igen, och nu tog hon in så mycket hon kunde av penisen i munnen. Frustrationen över att ligga helt stilla utan att stöta i hennes mun bara ökade min upphetsning, och när jag kände hennes varma läppar glida upp och ned längs skaftet samtidigt som den blöta tungan roterade runt ollonet, kände jag de välbekanta ilningarna i kukroten.
- Sluta, jag kommer snart, om du fortsätter.
lyckades jag stamma fram med darrig stämma, och jag hörde hur hennes läppar lämnade lemmen med ett mjukt ?plopp?. Hon fortsatte att runka mig långsamt, samtidigt som hon tittade ned på mig med ett ömt leende och sa:
- En god gärning förtjänar en annan god gärning som tack, eller hur?
Hon böjde sig ned över lemmen igen och fortsatte att suga, och den här gången sträckte hon upp skinnet runt skaftet, så att läpparna och tungan hade fritt spelrum runt den känsliga flänsen på väg upp och ned längs penis.
Det blixtrade till genom mitt huvud och på ett ögonblick förstod jag att hon tänkte slicka mig till orgasm och låta mig komma i hennes mun. För att förstå storleken av detta måste man veta att under hela vårt liv tillsammans hade hon aldrig, fram till den här stunden, sugit mig till orgasm. Det hade kanske blivit lite av en fix idé hos mig just därför, men faktum är att min absoluta toppfantasi, sexuellt sett, var att få komma i Annikas mun!
Knappt hade insikten om detta sjunkit in i min skalle förrän jag kände hur ilningarna i penisroten nu hade återvänt, starkare och mer intensiva än någonsin förut.
- ?JA, JAG KOMMER NU!?
lyckades jag stöta fram, för att sekunden senare känna hur den första spermavågen slungades fram genom skaftet in i hennes underbara mun.
- ?ARRGH, GUD, JAG KOMMER? ropade jag samtidigt som jag kände hur våg efter våg av sperma slungades ut ur min pulserande, vilt krampande pung, och jag kände hur Annikas huvud fortfarande steg och sjönk över mitt skrev och hur hennes tunga och läppar förlängde min orgasm bortom allt som jag någonsin hade varit med om.
När orgasmen till slut ebbade ut, lät hon lemmen sakta glida ur hennes mun ackompanjerad av ett sista orgasmryck från mig. Sen satte hon sig upp i sängen lätt framåtlutad och tittade mig djupt i ögonen, med ett litet leende spelande över de stängda läpparna. När hon såg att hon hade min uppmärksamhet igen, såg jag hur hon njutningsfyllt och långsamt svalde det hon hade i munnen, och slickade sig sedan sensuellt om läpparna.
- Tänk att jag aldrig har gjort det här förut. Det var otroligt upphetsande att låta dig komma i min mun! Du smakar riktigt gott, vet du det?
Jag förstod att hon hade sparat satsen i munnen tills hon visste att jag skulle kunna se henne svälja den, och vetskapen om detta och att hon också hade njutit av det, var något av det mest erotiska jag har varit med om, och jag kände hur min penis också reagerade direkt och började resa sig igen.
Vi rullade runt igen så att jag hamnade ovanpå henne och hon drog upp sina knän mot bröstkorgen så att jag skulle komma så långt in som det bara är möjligt.
- ?Kom nu älskling, ta mig länge? flämtade Annika,
Sakta och långsamt lät jag min penis tränga in i hennes öppning, och hon var så blöt att jag gled ända in i botten i första stöten. När jag kom så långt in i henne som jag kunde komma och vi kände varandras rakade kön mot varandras, stannade jag upp och sakta gungade fram och tillbaka utan att stöta, och jag kände hur hennes sammetslena innerväggar masserade min penis, och framförallt ollonet som låg ända inne vid livmoderhalsen. När vi låg så här tryckte mitt blygdben mot hennes klitoris och jag märkte hur skönt hon tyckte att det var, så jag motstod frestelsen att börja stöta utan låg kvar och bara gungade sakta fram och tillbaka. Samtidigt som min egen upphetsning växte frustrerande sakta, märkte jag hur nära hon var att komma igen, och när jag till slut drog tillbaka så jag nästan kom ur henne för att sedan stöta in i hennes slida, hela vägen in, kände jag hur hon kom igen, och jag stötte hårt och djupt för att hennes orgasm skulle bli så intensiv som möjligt.
- JAAA, JAG KOMMER NU. TA MIG HÅRT
Den här gången skrek hon ut sin njutning så att jag trodde att grannarna skulle vakna och hon korsade sina ben bakom min rygg och mötte mig i vilda motjuck genom hela orgasmen och när jag kände hennes sammandragningar runt min lem var det så nära att jag kom också, men jag höll tillbaka, för det här var hennes kväll, då jag vill ge Annika njutning.
När orgasmen klingade av, drog jag mig ur henne och vände på henne och trängde sakta in i henne bakifrån. Jag lät en hand glida in under hennes mage och fram till slidan och fuktade mina fingrar i våra safter samtidigt som jag kunde känna min penis glida in och ut. Det är så skönt att älska i den här ställningen för när jag kommer långt in, då griper hennes slida tag om mitt ollon på det mest fantastiska sätt, och jag känner hur varenda millimeter av hennes fantastiska öppning greppar runt flänsen på ollonet. Det verkar som om varenda stöt jag gav henne, gav henne en liten miniorgasm, för hon stönade till varje gång jag bottnade.
Sedan började jag smeka hennes klitoris med fingrarna och det dröjde inte länge förrän hon stönade högre och högre i takt med mina stötar och till slut bet hon ihop läpparna och kom i sin tredje orgasm för kvällen.
När jag kände hur hennes orgasmkramper grep om hela min lem och liksom masserade den, kom även jag. Jag stönade högt och hela kroppen skakade när orgasmen bröt ut! Stråle efter stråle pulserade fram djupt inne i hennes fitta och jag stötte om och om igen tills orgasmen långsamt klingade av.
Jag låg kvar en stund och sakta återhämtade vi oss bägge från extasens hänryckning, och när vi bägge kunde andas någorlunda normalt igen, viskade jag ?Grattis på årsdagen? i hennes öra. Sedan drog jag mig ur henne, för att lägga mig bakom henne i en kram där vi gjorde varann sällskap in i sömnen.

Inga kommentarer: