Privatfesten

Vi skulle på en privat fest mitt ut i ingenting så någon var tvungen att köra. Jag hade erbjudit mej eftersom jag skulle jobba dagen där på.
Vi var 5 stycken i bilen, Jossan, Anna, Maria, jag och så en katt bland hermelinerna…Peter.
Han hade frågat om han fick åka med och eftersom Jossan visste vem killen var så sa jag okej.

När vi kom fram till festen var den i full gång, det var mycket folk i rörelse både inne i huset och ute på gården. Jag hälsade artigt på alla jag kände och styrde mina steg mot köket. I köket satt 5 killar och spelade kort. Alla hälsade och presenterade sig vid namn det var bara ett namn som jag lade på minnet, Steven. En rent ut sagt skitsnygg kille. Vältränad, solbrun, brunsvart lagom långt hår och nötbruna ögon. När han hälsade tittade han in i mina ögon och jag kan svära på att han såg hur jag reagerade för han höll kvar min hand och strök lätt med tummen över min handrygg. En mörk sexig röst sa “My name is Steven, nice to met you”
Det kändes som jag fick en elektrisk stöt, jag log fåningt och svarade “I´m Jenny, nice to met you to”

Resten av gänget kom in i köket och Anna tittade på mej.
-Jag ser att du har träffat Steven, visst är han snygg. Jag spände blicken i Anna.
-Kan du inte prata lite högre jag tror inte dom på övervåningen hörde vad du sa.
-Lilla gumman, du kan säga vad du vill till honom så länge du har ett leende på läpparna han förstår inte svenska i alla fall. Han kom från Australien för 2 veckor sen det är en kusin till Jason.
Jag såg ut som ett frågetecken.
-Jason vem?
-Han som har festen. Han flyttade hit för 2 år sen, där får du passa dig vad du säger. Han låtsas inte förstå men det gör han. Förresten ska du passa dig för Steven också han är en riktig Don juan.
-Jag förstår det så snygg som han är har han inga problem att få “ligga”
-Nej men så du säger. Stöt på honom så får du dig nog ett ligg du som har varit utan i 2 veckor, Passa dig så inte “hönan”torkar ihop eller börjar mögla.
-He he he mycket roligt. Varför tar du inte honom själv?
-Jag har spanat in Peter. Med ett varggrin tog Anna en öl ur kylen och gick. Under hela vår konversation hade jag sett att Steven stod och tittade på oss.Jag gick fram till kylen och tog fram en mineralvatten.
-Your not drinking, Why?
-I´m the driver tonight, that´s why.
-Oh that´s god then you can help me, please.
-Whit what?
-I left one of my suitecases at the trainstation and i need it i have my swimsuite in that and according to Jason i need it tonight.
Jag stönade inombords. Det var nästan 2 mil till stationen enkel väg och inte nog med det så skulle jag sitta brevid denna adonis. Bara tanken fick det att pirra i kroppen.
-In that case we leave now, it´s a 20 kilometer ride, one way.

Vi satte oss i bilen efter att jag hade letat rätt på Jossan och talat om att jag skulle åka en sväng. Hon var redan ganska dragen så jag tror inte att hon fattade vad jag sa.

När vi satt i bilen började jag viska för mej själv “han är ju så jävla snygg, du får försöka se till att du får dig ett ligg ikväll. Undrar bara hur det ska gå till? Jag kanske ska försöka supa honom lagom full så att han inte protesterar”
När jag satt i mina tankar så kände jag en hand på mitt lår. Jag vände mej mot Steven. Leendet på läpparna fick hjärtat att slå dubbla slag.
-Du behöver inte supa mej full, det är bara att fråga.
Det tog ett tag innan jag fattade att han hade pratat felfri svenska. Långsamt kände jag rodnaden som steg och gjorde mitt ansikte knallrött.

-Du kan svenska, Pep jag.
-Visst, jag har bott här till och från i 10 år och då snappar man upp ett och annat. Sen har jag pluggat svenska för att jag ska börja jobba hos min kusin.
Jag såg i ögonvrån att han log.
-Varför pratar du engelska då?
-Om du bara visste vad mycket rolig information får när folk inte tror att man förstår. Som din väninna i köket, hennes replik är oslagbar. Don juan, visst.
Vi satt tysta en lång stund. Det känndes nästan pinsamt så jag tog ett djupt andetag för att fråga vad han jobbar med men Steven han före.
-Ville du ligga eller? Hans fråga fick mej nästan att köra av vägen.
-Snälla du, jag bara svamlade. Jag menade inget med det, sånt säger man bara eller…nu blev det så fel, förlåt. Han skrattade till och flyttade handen längre upp på mitt lår. Jag satt helt still för att han inte skulle ta bort handen samtidigt förbannade jag mej själv för att jag inte hade tagit kjol som jag tänkt från början.

Vi närmade oss stationen och jag parkerade utanför för att han skulle kunna hämta sin väska. Han kom tillbaka ganska snabbt och bar på en liten övernattningsväska och en jättestor resväska.
-Är det allt du har med dig?
-Nej jag hade 3 väskor till men jag fick inte med mej allt i taxin.
-Men du har ju varit här i 2 veckor, kunde du inte ha fått dom hemkörda till Jasons hus?
-Jo, jag har bott på hotell ett tag för att “sondera terrängen”. Det finns mycket att se och göra i den här stan. Man måste ju lära känna staden ordentligt om jag ska jobba här.
Vi satte oss i bilen och åkte iväg.
-Röker du Jenny?
-Nej, gör du?
-Ja och jag är mycket söksugen, kan du stanna en stund?
Jag körde in på en liten skogsväg för att inte stå ivägen om det kom fler bilar. Steven klev ur och tände en cigg. Han stod nonchalant lutad mot ett träd.
-Ska du sitta där i bilen och glo, kom ut till mej i solen en stund. Jag klev ur bilen och ställde mej mot ett träd med ansiktet mot solen. Plötsligt skuggades jag av Stevens Kropp.
-Ville du ligga eller? Det är bara att säga till. Hans ögon glödde och jag kunde snabbt läsa av att han menade allvar. Jag kände att jag blev kåt av att han stod så nära och tittade på mej.
-Till.
-Vad sa du?
-Till. Du sa att det var bara att säga till så jag gjorde det. Förvånat höjde han på ena ögonbrynet och log.
-Det är till att vara het på gröten. Han tog ett steg framåt och knäppte upp mina byxor.
-Först måste du bli av med dessa. Han drog av byxor och trosor i ett svep. När han stod där på knä och fumlade med byxorna räckte han ut tungan och slickade på klitoris. Det gick en rysning genom kroppen.
-Du är rakad. Nice, i like that.
-Gör det igen det var skönt. Han slickade fler gånger och för varje drag blev jag våtare och våtare. När han hade fått av mej byxorna lyfte han upp ena benet och lade det på axeln så han kom åt att slicka ordentligt. Det tog inte många minuter förren jag fick min första orgasm.
-Mmm du smakar gått, du smakar fitta. Jag började slita i hans byxor för att få av dom.
-Nu får du se till att jag får mej ett ordentligt knull.
-Lugna ner dig lite du ska få vad du tål lita på det. Vänd dig om. Jag gjorde som jag blev tillsagd i hopp om att han skulle knulla mej bakifrån. Istället började han massera mina bröst, lekte med mina vårtor genom det tunna tyget i min tröja. Jag stönade till när han nöp lite försiktigt i dom.
-Gillar du det? Vill du att jag fortsätter smeka dig eller vill du bli påsatt? Jag grymtade till svar.
-Om herr´n behagar knulla mej så blir jag glad, jag vill så det värker.
-Du ska få kuk jag lovar, bara inte nu jag har något annat i tankarna. Klä på dig så ska du få se. Vi ska åka nu.
Lite snopen att han inte ville knulla mej gjorde jag som jag blev tillsagd. Vi satte oss i bilen och åkte tillbaka till festen. När vi kom dit var dom flesta så fulla så dom låg och sov lite över allt. Det fanns kanske en handfull personer som inte hade druckigt allt för mycket.
Steven tog ur sina väskor och gick in i huset efter en öl.
-Är du säker på att du inte vill ha, det finns nog plats om du och dina vänner vill stanna kvar över natten.
-Tack det är bra ändå jag ska jobba imorgon.
-Jag hoppas att du inte tänker åka tidigt för nu ska vi bada. Han tog tag i min hand och drog med mej till baksidan av huset. Där uppenbarade sig en bubbelpool för 6 personer. Eftersom jag inte hade några badkläder tvekade jag lite, men så såg jag att i poolen satt redan Anna och Peter, i underkläderna, och dom hade bara ögon för varandra.
-Hej Jenny var har du varit jag har letat efter dig?
-Jag hjälpte bara Steven att hämta sina väskor på tågstationen.
-Jaha ja det heter så ja, fick du knulla nått då? En snabbis måste ni väll ha hunnit med? Jag kunde bara gapa. Jag visste ju att Steven förstod vad hon sa men jag kunde ju inte säga något så jag skakade på huvudet.
-Nej, bara fram och tillbaka till stan en snabbis.
-Jag följer inte med hem sen jag har fått lov av Jason och stanna över natten, bara så du vet det. Ett stort leende spred sig i ansiktet på henne.
-Jahaaa, då ska inte Peter heller med förstår jag.
Jag klädde av mej och gled ner i poolen, Steven gjorde lika dant. När vi hade satt oss tillrätta på tryggt avstånd från varandra klev Anna och Peter ur poolen.
-Vi säger god natt nu så ringer jag dig i morgon efter jobbet.
Vi blev ensamma kvar. Man hade ställt ut lite ljuslyktor runt poolen som spred ett härligt sken. Steven hasade sig närmare mej i poolen.
-Nu Jenny sak du få det du bad om förut, nu ska du få kuk. Jag rös till av välbehag och av rädla. Tänk om någon ser oss. Steven såg att jag tvekade. Han tog tag i mina trosor och drog lätt i dom.
-Av med dom nu då eller vill du inte?
-Eftersom du är så ivrig att få knulla mej inför publik så ska du få det men först vill jag att du sätter dig på poolkanten och tar av dig kalsongerna. Ska jag ha publik när jag blir knullad, ska du ha publik när du blir avsugen. Kalsongerna landade på gräset innan jag hade avslutat meningen.
-Varsågod.
Det var nog den grövsta kuk jag har sett. Jag böjde mej mot honom och slickade undersidan av kuken, långa drag med tungan. När jag kom upp till ollonet tog jag den i munen så lång in jag kunde. Han tog tag i mitt hår och började munknulla mej. Först försiktigt för att sedan öka takten när han märkte att jag inte protesterade. Ollonet tryckte på övre delen av svalget så jag dreglade. Saliven rann ner för min haka och hans kuk. När han såg det ökade han ännu mer.
Jag kände någon som gled ner i poolen bakom mej. Jag kunde inte vända mej om för att se vem det var för Steven håll ett hårt grepp om mitt hår och stötte snabbare och snabbare i min mun. Plötsligt började “någon” smeka min fitta jag försökte se vem det var men ju mer jag försökte ju snabbare pullade denne “någon” min fitta. Jag kände att jag fick först ett sedan två fingrar uppkörda i mej och med den andra handen smekte “någon” klitoris. Jag kände att jag var nära orgasm och började puta med ändan för att visa att jag ville ha kuk och inte bara fingrar.
-Jag kommer att spruta i din mun. Jag vill att du tar satsen i munnen och sväljer annars blir det inget knulla av. Med munnen full av saliv och kuk kunde jag bar nicka. Steven sprutade i min mun samtidigt som “någon” tryckte kuken i botten. Orgasmen exploderade med full kraft, hade jag inte haft kuk i munnen hade jag skrikigt rakt ut. Ju mer min fitta krampade av orgasmen desto hårdare och snabbare knullades jag. Steven böjde sig fram och tittade i mina ögon.
-Nu får du kuk är du nöjd?
-Faan ta dig jag vill bli knullad av dig inte någon som jag aldrig har sett.
-Det ska du få. Nu blir det ombytta roller. “Någon drog sig ur mej och Steven tvingade mej runt.
-Nu ska du suga mer kuk så ska jag knulla din fitta. När jag vänd upp ansiktet såg jag en kille som var nästan lika snygg som Steven. Killen log mot mej och körde upp kuken i ansiktet på mej.
-Låt mej få presentera mej. Jason, varsågod och sug. Jasons kuk var nästan lika grov. Jag log till svar och började suga på hans kuk lika intensivt som jag gjorde med Stevens.
Steven tog tag i mina höfter och tvingade mej att ställa mej upp. Utan förvarning stötte han kuken i botten och grymtade till.
-Trångt, skönt. Nu ska du få kuk så att du inte kan gå på flera dagar. Jag kvider, så skönt lånsamt stöter du kuken i mej. Du lutar dig över mej och viskar hur skönt och trångt det är. Jason håller i mitt hår och stöter försiktigt in kuken i munnen. Han är inte lika hårdhänt. Jag tar tag om pungen och masserar lätt. Jason lutar sig tillbaka och små stön kommer ur hans strupe.
Steven ökar takten och för varje stöt i min våta fitta tränger Jasons kuk längre in i min mun.
-Ahh, jag hoppas att du inte är nöjd än. Jag kan hålla på et tag till. Steven saktar ner tempot för att dra ut på det hela och Jason ökar takten för att spruta i min mun han grymtar till och satsen kom halvvägs ner i halsen så jag fick svälja för glatta livet för att inte kvävas.
Steven böjer sig över mej och viskar:
-Har du fått nog?
-Nej det har jag inte. Vaddå har ni ingen ork?
Steven skrattade rått. Ork är det ända vi har, hur är det mej dig? Hur länge till orkar du?
-Tills jag inte kan gå, du lovade. Jag log åt hans förvånade blick. Om ni grabbar lugnar ner er lite så ska jag hämta något att dricka. Jag smet in i badrummet. Jag hade inte förberett mej på att få så mycket kuk så jag var lite öm. Jag förberedde mej för att få kuk i röven också, något jag alltid velat men aldrig provat. Dessa killar verkar kunna sin sak så nu var det dags. På väg ut tog jag med en burk vaselin, gick förbi köket och tog med mej några öl.
-Nu grabbar ska ni få knulla mej och ni får göra det hur länge ni vill, vart ni vill och i vilka hål ni vill. Jason reste sig upp ur poolen.
-Lova inte förmycket bara det kan bli obehagligt för dig.
-Det tror jag inte. Jag tror att ni vet vad ni gör och att ni är… eh…snälla innerst inne. Steven såg att jag hade något bakom ryggen.
-Vad har du där? Får jag se?
-Om du tar mej hårt och brutalt i min blöta fitta så får du se. 3 sekunder tog det för honom att ta sig ur poolen, få ner mej på gräser och köra kuken i botten. Det var så underbart skönt så jag skrek rakt ut. Jason kom och ställde sig på knä vid mitt huvud med ett präktigt stånd som han körde ner i halsen på mej. Steven lade mina ben på axlarna för att han skulle kunna tränga in djupare. Mitt i extasen tappade jag burken med vaselin och Jason blockade upp det.
-Jasså du har höga förväntningar på att bli rejält knullad i ALLA hål, eller.
-Ja tack men ni får ta det försiktigt jag har aldrig haft kuk i röven. Steven stannade till mitt i rörelsen, slet burken ur handen på Jason och beordrade mej att ställa mej på alla fyra. Sagt och gjort började Steven massera klitoris samtidigt som jag sög av Jason.
-Detta kommer att bli så bra bara du slappnar av. Jag kände hur han började smeta vaselin rund anus och försiktigt förde in att finger. Det kändes konstigt men skönt. För att skynda på började jag jucka mot fingret. Då drog han ut det och försökte med 2 fingrar. Det spände lite och kändes lite obehagligt men jag lät honom hållas. Då kände jag något varmt som rann ner mellan mina skinkor.
-Jag tog lite olja om det är okej det glider lättare än med vaselin. Jag kunde bara nick för jag hade Jasons kuk i munnen. Jason drog ut kuken och lade sig tillrätta under mej.
-Kuk ville du ha och kuk ska du få han körde in kuken långsamt i fittan samtidigt som Steven körde in 3 fingrar i anus.
-Aj det gjorde ont, ta det lite lugnt.
-Jag ska det jag lovar. Han trog ut ett finger. Känslan av kuk i fittan och fingrar i röven gjorde att jag nästan kom med en gång. Då ökade Jason takten.
-Ja jag kommer snabbare. Mitt i orgasmen hörde jag som i en dimma att Jason sa till Steven att försöka med kuken i röven nu när jag var mitt i orgasmen. Han smörjde mer olja i anus och på sin kuk och placerade den mot min öppning. Jason ökade takten och började massera min klitoris och när jag trodde att jag inte skille få någon mer orgasm kom nästa. Då kände jag att Steven trängde in i röven. Långsamt och försiktigt pressade han in den till det tog emot. Där stannade han till och lät mitt rövhål vänja sig. Efter en liten stund tryckte han in den lite till och jag kände att han sakta men säkert sjönk in med hela kuken. Det var så underbart skönt samtidigt som det gjorde lite ont. Jag hade fått kuk i alla hål och det var ju det jag sa till dom så jag var tillfredsställd till max.
-Jag hoppas att du är nöjd nu. Jason tittade på mej och log. Jag log tillbaka och svarade:
-Kanske. Nu vill jag att ni sprutar i mej, båda två samtidigt. Långsamt ökade dom takten och jag kände att jag var nära en orgasm till. Jason grymtade till och jag såg på honom att han var nära så jag började krama kuken med mina fittmuskler samtidigt som jag knep allt vad jag kunde med röven. Steven tog tag i mina höfter och ökade takten ännu mer. Vi kom alla tre samtidigt en härlig orgasm som jag tror hördes ända in till stan. Dom drog båda ut kukarna samtidigt och jag föll ihop i en hög på Jason och började skratta.
-Vad skrattar du åt?
-Jag trodde det skulle bli en tråkig fest eftersom jag är nykter men det är den bästa festen jag har varit på. Långsamt började jag röra på mej för att känna efter om jag kunde resa mej. Sakta reste jag mej upp och började gå mot poolen
-Jag ser att vi inte är färdiga med dig än du kan fortfarande gå. Steven skrattade till och tog tag i mej.
-Är du beredd på att få en omgång till? Jag kunde inte annat än nicka till svar och vänta på att få mer kuk.

Inga kommentarer: