Är du inte ens vatten värd?

Jag går med ovana så fort dem höga klackarna tillåter mej i rädsla för att inte komma till dej fort nog och därmed missbehaga dej.
-Ja Freddan säger jag och ställer mej framför dej där du sitter i soffan med händerna på ryggen och blicken i golvet precis som jag blivit tillsagd.
Jag känner din blick kritiskt granska min kropp som alltid. Jag hoppas innerligt att du är belåten med hur jag ser ut och står, minsta lilla fel och jag vet att jag får sota för det.
-Ner på knä slynan. befaller du mej varpå jag snubblar ner på golvet och ramlar ,känner raskt din hand grabba tag i mitt nackhår och släpa mej upp på knä.
Mitt ansikte hettar och jag känner för att sjunka igenom jorden. Minst av allt vågar jag tänka på vad som komma skall. Men du bara skrattar åt mej för att sedan väsa i mitt öra fortfarande med ett stadigt tag om mitt nackhår.
-kan du inte göra något rätt va? Klumpigt jävla luder är precis vad du är. Vad fan duger du till då?, säger du och skakar om mej.
Jag fokuserar blicken fortfarande i golvet varpå du skakar om mej på nytt och säger åt mej att svara på den jävla frågan.
- m m jag. . . . Ingenting Freddan, jag duger inte till någonting alls.
-Nej just det precis så är det, säger du varpå du tar tag i mitt hår,drar mitt huvud bakåt och spottar mej i ansiktet. -Slynan ska knäppa upp mina byxor.
-Ja Freddan.
Jag fumlar lite med fingrarna men lyckas med darrande händer få upp den första knappen för att sedan fortsätta med gylfen när. ..
*smack*
-Slynan har inte hela dagen på sej!
Du gav mej en svidande örfil och det ringer i öronen. En liten tår letar sej nedför min kind och jag känner mej väldigt skamsen.
Varpå du drar av dej både byxorna och kalsongerna själv.
-Slynan ska smaka på freddans kuk.
-Åh tack snälla freddan för att jag får ta din underbara kuk i munnen. Varpå jag tar tag i den och börjar sakta smeka din kuk.
*smack* ännu en örfil.
-Vem fan sa åt dej att du får ta i mej, ta den i munnen nu och sug som den jävla slyna du är!
Jag tar din kuk i munnen och suger ömsom slickar och känner hur du växer i min mun. När du börjat bli riktigt hård så tar du ett hårt grepp om mitt nackhår igen. Sedan tar du ut kuken för att smeta ut mitt läppstift med och jag förstår hur hemsk jag ser ut, men du bara skrattar åt mej och säger hur jävla billig jag ser ut.
Sedan drar du mitt huvud bakåt och säger
-Slynan ska be om det!
-Snälla freddan knulla mej långt ner i halsen, åh snälla fyll upp min mun helt och hållet med din underbara kuk! Snälla knulla sönder min hals jag är bara din lilla hora och vill ha massor av kuk nu. .
-Det räcker! säger du varpå du stöter din kuk djupt ner i min hals och jag kväls omedelbart och försöker värja mej.
*smack* en hård rungande örfil.
-Va i helvete!? När slynan bad om kuk ska hon fan ha det ordentligt också. Ta nu emot ordentligt som den lilla hora du är annars jävlar.
Du stöter på nytt din kuk så långt ner du kan och håller mitt nackhår i ett hårt grepp. Du bara fortsätter att stöta och du stöter bara hårdare och hårdare varpå mina ögon tåras och mascaran bara rinner. Du skrattar åt mej då du ser att jag inte får någon luft och fortsätter att stöta långt ner min hals , jag kväljs och hulkar för varje stöt. Jag är säker på hela tiden att jag kommer att svimma av syrebrist och den ohyggliga kraften du har i dina stötar , mitt ansikte är nu helt nedkladdat av mascara och läppstift.
Du börjar nu stöta hårdare och djupare än någonsin och det gör jätte ont. Du håller upp mej i enbart huvudet och stöter din kuk så hårt att det gör ont i mitt huvud och hals för varje stöt. Plötsligt släpper du mej ned på golvet och ryter åt slynan att hon ska resa sej upp på knä . Sedan drar du mitt huvud på nytt bakåt, örfilar min kind några gånger och förklarar för mej hur billig och äcklig jag är. Du kommer sedan över hela mitt sedan tidigare nedkladdade och rödgråtna ansikte.
Du befaller mej sedan att slicka dej ren samt rengöra mitt eget ansikte genom att ta all din kletiga sperma på fingrarna och slicka upp den.
När jag rengjort sitter jag på knä och väntar en stund.
Du drar mej på nytt i håret och skriker
-Vad i helvete har jag sagt om att inte tacka?*smack* En svidande örfil faller på min kind.
-Tack snälla Freddan för att slynan fick ta Freddans underbara kuk så långt ner i halsen.

Inga kommentarer: