Fyra som leker!

Med ståndet vaggande klev jag in i duschen och tvättade av mig, lite provocerande tvättade jag noga längs mitt hårda skaft, smekte lätt.. Samma med resten, jag log mot dem medan jag noga vaskade av mig, vägde pungen lite i handen... Särade mycket för att komma åt medan jag tvättade baken, vände mig om och putade medan mina händer tvålade lödder.. Jag sneglade mot de andra, de följde noga varje rörelse, även Patrik.. Hans lem stretade stolt, han var upphetsad av scenen... När jag sedan sköjde bort all tvål och torkade mig, tog Anna mig i handen och gick in till sovrummet igen, hon satte sig på sängkanten och slukade hela min stake medan hennes händer smekte min rumpa, vilken begåvning hon är! Patrik fick samma behandling av Kattis, tills hon vände sig om och putade uppmanande med sin lilla rumpa mot honom.. Hennes redan våta mus hade öppnat sig, och glänste av kåtsafter...

Patrik var snabbt nere på knä för att smaka, hans långa tunga svepte över hennes bultande mus, medan Kattis tacksamt stönande njöt.. Jag vill också smaka, så jag böjde mig över och började kyssa hennes rumpa.. jag kysste mig neråt mot hennes lilla lockande anusros.. Hon doftade nyduschad, upphetsad kvinna, finns det bågot härligare? Snart dansade min tungspets över den lilla öppningen och hon greppade runt sina skinkor och putade ännu mer, medan små suckar hördes... Kind mot kind slickade Patrik och jag den späda varelsen, varsin känslig öppning som sände elektriska signaler rakt upp i hjärnan... vågor av vällust.. njutning... Kattis gungade mjukt i sängen... Anna slutade suga mig och kröp framför Kattis och la sig på rygg för att bjuda sin brunn.. Anna kände hur Kattis kinder smekte Annas lår när hon la sig tillrätta, just precis så att Kattis kunde ta för sig av nektarn...

Patrik började mjukt att pulla Kattis lilla våta mussla, medan hans fortsatte att slicka vart han kom åt, men..han undvek skickligt hennes lilla kärleksknapp som reste sig mellan hennes läppar! Jag kunde inte motstå frstelsen att pressa min tungspets mot hennes nu uppmjukade lilla ros som alltmer kapitulerade för den sköna muskeln... När Kattis kände detta stönade hon högt, rakt in i Annas våta mus... Allt ivrigare slickade hon Anna som mumlade små ord av njutning... Kattis fingrar fann Annas allra hemligaste vrår..pillade..smekte..pullade..lekte.. Anna stötte sig mot Kattis... Patrik reste sig och hans kuk stod rakt ut i lagom höjd för att glida in i Kattis.. Jag flyttade mig lite och började att mjukt pulla Kattis stjärthål med mitt pekfinger.. Hon var nu öppen och hal... och mitt finger gled lätt in... Patrik började stöta i henne och jag pullade samtidigt..jag kunde känna hans stake genom den tunna väggen.. Kattis började att stöna allt hörge av kåthet, hon tryckte sig mot oss medan hon våldsamt slickade av Annas safter!

- Vänta! Jag vill prova er båda!
Kattis stannade upp och började dirigera ner Patrik på sängen, ja, det var nog bäst, han var större än jag, lite grövre... Min kuk darrade av förväntning, dreglade hal försats när hon med ett stön genslade Patrik och styrde in hans påle i sin hala grotta. Jag var snabbt bakom och började mjukt pressa mitt hala ollon i hennes minsta passage! Sakta accepterade slumuskeln mitt ollon och jag var inne!
- Ojoj... så underbart! Jag har fantiserat om det, men... det är ju ännu bättre! Jag är så fylld....så skönt!
Kattis mumlade medan våra kukar började att borra henne, jag begravde hela min ståndare i hennes tajta röv.. ända tills min pung landade mot Patriks skaft.. märklig..upphetsande känsla... Anna kröp runt oss så att hon kunde smeka över våra hala kön.. hennes lilla hand lekte med våra pungar.. grep runt skaften.. smetade ut våra blandade safter över våra kön.. Hennes finger lekte lätt över mitt anus, hon vet att jag blir så kåt av det... Vi stötte allt vildare i Kattis som nästan skrek:
Ja, ja!! Det är så jävla skönt! Knulla mig! Mer!!
Våra lansar pumpade som pistonger i hennes överhettade kropp när hon med ett vrål kom! Jag kände hur det rykte i hennes trånga öppning när hon kom i en lång orgasm! Säkert 20 - 30 sekunder! Jag lyckades hålla tillbaka och även Patrik, vi ville båda bestiga Anna! Med en stor suck stannade Kattis upp och började glida ner i sängen.. Min kuk vippade i det fria när hennes värme lämnade mig, jag gick snabbt ut i duschen för att fräsha upp mig lite! Jag kikade snabbt över axeln och såg hur Anna slukade Patriks stake som glänste av Kattis orgasmsafter, hennes tunga slickade skickligt runt hans spända lem, noga..skönt..

När jag snabbt var tillbaka var det Annas tur att få känna oss, jag vet inte om hon hade pullat upp sin lill anus, men när hon steg upp i Patriks sadel för grensla hans stånd, var redan hennes rosett lite på glänt... Snabbt var jag där och pullade lätt, ett stön hördes när jag retfullt lätt pullade henne...

- Jag vill också prova något nytt!
sa Anna. Hmm... vad då?..
-Jag vill känna båda i min mus! Jag tror att det funkar! Vi kan väl prova! Jag såg en bild på det och sen dess har jag tänkt på det!
Ja, det var en ny grej! Hon lyfte sig av Patrik så att jag kunde stöta lite i hennes hala mutta... Jo, hon var ju större än Kattis så...kanske... Jag drog mig ur och Anna satte in hans ollon, just i öppningen och manade på mig.. Jag tryckte försiktigt in min lans tillsammans med hans.... Skaft mot skaft låg vi parallellt medan Anna långsamt trädde upp sig på våra stela stakar! Det blev trångt.... men upphetsande! När vi båda hade hela inne började vi att stöta lätt... våra kukar, välsmorda av Annas generösa safter, gneds skönt mot varandra och hennes refflade grottväggar....

Vilken känsla! I allt högre tempo pumpade vi i Annas överfyllda sköte, medan Kattis storögt såg på... Hon böjde sig fram för att smaka på Anna bröst, sög på hennes hallon.. Jag kunde inte låta bli att leka lite med hennes anus... med tummen lekte jag lätt i öppningen...hon tryckte sig omilt mot mig så att tummen försvann in i henne! Jag kände min egen kuk borra i den spända musen.. medan Patriks stake pumpade underifrån.. Jag kunde snart inte hålla mig längre, det var bara så upphetsande! Det flimrade för mina ögon när min pung började dra ihop sig för att släppa satsen... Jag kände hur Patrik stake blev ännu hårdare mot min när även han närmade sig! Med ett vrål kom Anna! Vilken tur! hann jag tänka, innan mitt underliv knöt sig och satsen sprutade ur min pumpande stake... Jag kände hur Patriks stake och började rycka och tillsammans fyllde vi Anna med vår glödande lava! Vi pustade ut medan våra lemmar började mjukna i Anna och med ett plopp gled min välanvända lem ut... Det sipprade sperma ur hennes kokande sköte.. det var ju dubbel sats! Kattis var snabbt framme för att suga ut det sista ur mitt rör... ojojoj... vilken helg!

Ja, ibland kan det bli riktigt bra! Nöjt slöade jag till på sängen... det sista jag tänkte på var:
Vem var det som sög mig "i sömnen"..? Hmmm....

Inga kommentarer: